Kategorie

Obrázek
  • Obrázek

Honda, TP7 H L AVR Elektrocentrála třífázová rámová

82 990 Kč
Vč. DPH
Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují robustní, výkonnou a spolehlivou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů a všech ostatních třífázových spotřebičů, ale schopnou lépe odolávat skokovým zátěžím a napájet třífázové spotřebiče citlivé na stabilitu výstupního napětí, jako jsou např. citlivé svářečky plastů. Tato spolehlivá, výkonná a robustní "třífázovka" TP 7 HL AVR má odolnou konstrukci, spolehlivý motor a objemnou palivovou nádrž na 32 l benzínu pro schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.
Množství
Není skladem (V případě objednání zboží, které není skladem se cena zboží může lišit. Informaci o ceně Vám sdělíme prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky)

Elektrocentrála TP 7 HL AVR: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí elektoniky AVR. Výkonný alternátor pohání spolehlivý profesionální motor řady GX s dlouhou životností a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu s palivovou nádrží na 32 l benzínuTato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu, ponorných čerpadel a pod., ale i např. třífázových spotřebičů citlivých na stabilitu a kvalitu výstupního napětí. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

H720568

Datový list

Chlazení
Nucené vzduchem
Otáčky motoru min
3000
Startování
ruční
Rozměry mm
800 x 550 x 540
Olejová nádrž ml
1100
Výstup V / Hz
400/230 / 50
Maximální výkon VA
7000 / 4000
Regulace el. výstupu
AVR
Třída krytí IP
23
Typ elektrocentrály
Jednofázový / Třífázový
Objem motoru cm3
389
Výrobce
HONDA
Hmotnost kg
75
Palivová nádrž l
32
Typ motoru
4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Proud A
10,2 / 17,4
Napětí V
400 / 230
Provozní doba min.
12,8 hod
Hlučnost dBA
97
Model motoru
Honda GX 390
Systém zapalování
Digitální CDI s proměnným předstihem