Nejprodávanější
WOLF-Garten, LD-A 500...
Gardena, 13000 aquasensor...
Nilfisk, CORE 140-6...

Honda, TP7 H L AVR Elektrocentrála třífázová rámová
Elektrocentrála TP 7 HL AVR: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí elektoniky AVR. Výkonný alternátor pohání spolehlivý profesionální motor řady GX s dlouhou životností a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu s palivovou nádrží na 32 l benzínu. Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu, ponorných čerpadel a pod., ale i např. třífázových spotřebičů citlivých na stabilitu a kvalitu výstupního napětí. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Datový list
- Chlazení
- Nucené vzduchem
- Otáčky motoru min
- 3000
- Startování
- ruční
- Rozměry mm
- 800 x 550 x 540
- Olejová nádrž ml
- 1100
- Výstup V / Hz
- 400/230 / 50
- Maximální výkon VA
- 7000 / 4000
- Regulace el. výstupu
- AVR
- Třída krytí IP
- 23
- Typ elektrocentrály
- Jednofázový / Třífázový
- Objem motoru cm3
- 389
- Výrobce
- HONDA
- Hmotnost kg
- 75
- Palivová nádrž l
- 32
- Typ motoru
- 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
- Proud A
- 10,2 / 17,4
- Napětí V
- 400 / 230
- Provozní doba min.
- 12,8 hod
- Hlučnost dBA
- 97
- Model motoru
- Honda GX 390
- Systém zapalování
- Digitální CDI s proměnným předstihem